tralla la laaa

 
Åh, om jag hade haft kameran med mig.. Fast, å andra sidan så brukar jag inte lägga ut bilder på folk här i bloggen!!
 
Olga och jag var till Haraldsbogymnasiet och lyssnade till barnen som ska sjunga på Uganda-kvällen. Vi presenterade oss, Olga berättade lite om barnhemmet och jag fick känna på hur det var att sjunga Emirembe med dem.. Lite läskigt att stå och sjunga med 15 främmande barn, men det gick och kändes bra..
 
Som alltid lättar det ju upp med lite humor och skratt, ett av barnen trodde jag var mamma till körledaren Anna - skulle tro att vi är ungefär lika gamla!! Flickebarnet behöver nog nya glasögon!!
 
En annan tyckte att Olga och jag inte alls var lika - men hon e´ju rätt vacker ändå!!
 
Mer än lovligt euforisk ringde jag Janne som kommer med nästa tisdag..
 
Fö så har livet bjudit på en svindlande bergodalbana - men jag klamrar mig fast och hoppas att allt landar på bästa sätt..
 
Hej hopp och go´natt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0