rubrik

 
Vad är ett "politiskt regelverk"?? Vad döljs i en sådan meningsuppbyggnad? Är regelverket i sig ett verktyg för att hålla oss "vanliga borta från manegen?? Jaha, eh "politiskt regelverk" Oj, så dumt, jag fattar ingenting!!
 
Men jag, jag fattar ingenting. men jag är inte dum.. Vi ska nog nästla oss in bakom regelverket och kittla de som av, kanske, ren prestige inte vill förstå en sån enkel ekvation som att man ska inte behöva betala för att jobba..
 
Nåväl, varför bryr jag mig!? Jag har ju min cykel. Cykelställ finns det gott om. det finns tom ett förråd där jag kan låsa in cykeln om lättjan kommer över mig och bussen känns som det enda tänkbara alternativet. Men jag har alltid fått allergiska utslag av orättvisor!!
 
Nåväl (igen) Idag väntar jag på att ledaren för barnkören i Falun ska ringa mig! Förhoppningsvis så kan jag hälsa på dem nästa tisdag och introducera Mirembe för dem!! Mer denna dag är att det är dags för balsam för själen; vi ska sjunga!
 
Nu signalerar datorn att batteriet snart är slut så jag ska slänga mig i duschen och ladda för en ny arbetsdag! Tjoflöjt
 
                       
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0