Rubrik

 
Välja låt? Herregu´, hur svårt är inte det...? Är du kär i mig ännu Klas-Göran eller Mercedes Benz av Janis Joplin? Hm, nu klarnade det!! Någonting därimellen så klart..
Så mycket lättare det blir när man klär sina tankar i ord!
 
Jopp, erkänner - det var en viss ironi i ovannämnda rader! Min uppväxt är formad av militärmusik, pampiga marcher, Glenn Miller, Elvis, Evert Taube och klassisk musik i alla dess former, sen därtill tre äldre syskon med varierande musiksmak - Vad blir det av det?  Jo, en allätare. Allt utom, det kan jag inte ens stava till.. men ett evinnerligt dunkande utan mål och mening annat än att möjligtvis dansa sig till trance!
 
Så det är inte att tänka på, jag kan inte göra både och, då sätter jag krokben på mig själv - och det kan jag tycka är lite onödigt!
 
Även om det finns en viss charm i att prova nya saker i livet, så måste man kanske sätta en realistisk gräns.
 
Ja, det har visat sig att det blir två framträdande i Oktober. D.18:e och 26:e - den 18:e blir lite av ett genrep inför helgen därpå, när det är den däringa UGANDAKVÄLLEN på G:a Elverket ni vet!!
 
Ja, sakta men säkert börjar det ta form! Det har jag säkert sagt förut.. Men, på tisdag ska vi, Olga & jag träffa barnkören i Falun - äntligen!! Ska bli riktigt roligt!
 
Olga har börjat jaga Sponsringspriser till lottdragning och har fått två saker från Studio 32 i Borlänge
 
Mycket snällt och generöst tycker jag! 
 
Ja, nu är det dags att avrunda här, har lite "ärenden" att utföra innan arbetsdagen börjar 12.30
 
Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0