hej

Nyduschad, nyskurad, putsad..ansiktsmask och hårinpackning! Inte en molekyl av jobbet finns kvar. Inte så att jag inte trivs längre på jobbet, men jag vill känna mig riktigt ledig och sitter det då kvar någon liten "molekyl" på axeln och gnager så kan hela ledigheten bli förstörd!!
Ska nog sätta på mig en klänning å...
Vi ska bort, Per & jag.. En god vän till Per och ja, även till mig och hans fru sjunger tillsammans i en kör i Falun. Vi var hemma hos dem på middag för några veckor sedan och då frågade jag om inte vi också skulle ta å prova på..
Ja och nu sitter jag här och väntar på "gubben" ska komme hem från arbetet. det ska bli riktigt kul att göra något tillsammans.
Idag har det varit en riktigt lugn och trivsam dag på jobbet!! var hem till en liten tant som jag tycker mycket om och hon ville visa mig en schal som hon hade fått - hon hade alla tänkbara bortförklaringar till att hon inte kunde ha den på sig!! Den för för stor, hon för kort..mm.mm Men" sa jag och la den blåa schalen om hennes axlar och den var så fin till hennes silvergråa hår, färgen var hon och hon var så vacker - hon blev lite generad, men jag tror att hon fortfarande har den på sina axlar!
Det finns många fina stunder som gör att man kan älska det här jobbet! 
Japp, nu ska vi strax åka iväg!!
Ha en skön kväll everyhopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0