hej

 
En vindpust förde med sig en handfull gulnande löv som snabbt sällade sig med de andra som snart ska bli till jord!!
Ett ihåligt klickande ljud kom närmare och närmare, det var en "skidåkare", så dramatisk kan tillvaron te sig när man sitter på ballkongen och tar sig en cigg.
 
En granne var ut i morgonrock och hämtade tidningen, lyfte blicken för att se om han var iaktagen, jag såg honom där jag satt i min korgstol.. Japp.
 
Något som är och var riktigt dramatiskt var..alltså det är inte så länge sen jag skrev som det verkar!!
Satt här i godan ro och läste igenom ett ganska långt "inlägg" - var riktigt nöjd och så såg jag att det var en hel matta av katthår på tangentbordet - så vad gör jag?! Jo, jag drar försiktigt med handen för att få bort det och *poff* så var hela "inlägget" borta, raderat..
 
Så kan det gå!! Och just nu kommer jag inte ens ihåg riktigt vad jag skrev!!
 
Har haft en ledig helg som obarmhärtigt börjar gå mot sitt slut, hals och kropp värker! Känner mig stundvis både febrig och matt. Jag vill verkligen inte bli sjuk (vem vill det?)
 
Men jag sparar ju pengar till Olgas och min Ugandaresa, det är långt dit men ändå, ska börja runt nyår med alla vaccinationerna - Uscha!! Olga får följa med och hålla mig i handen!!
 
Ja det får räcka för denna gång!! Men jag återkommer snart, lovar!!
 
Puss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0