...rubrik

 
Häftigt!! Det händer grejer utan att jag är med och petar... Olga har förverkligat något som bara har stannat vid en tanke och en önskan hos mig!
 
En barnkör från Falun ska eventuellt vara med på "Ugandakvällen" d.26:e Oktober!! Bara med några låtar och kanske, kanske att de kan köra i låten som jag och Janne sjunger, det vore underbart i refrängerna.. 
 
Börjar få en bild av hur det kan tänkas bli..
 
Tänk om, tänk om kvällen kan resultera i att de kan starta upp ett helt nytt barnhem!! Behovet är stort!
 
Så tacksam att jag får vara i delaktig i Olgas livsprojekt.
 
Ja, annars så rullar dagarna på.. Vardagen har tagit ett ångestdrypande stypgrepp om livet! Näe då, skoja litegrann... På något sätt är det alltid skönt när man kommer in i rutinerna igen, när höstkyla och mörker kryper sig på, så där lagomt kravlöst..Sen att vintern följer i höstens spår kan vi ju hoppa över.
 
 
              Nästa höst är jag förhoppningsvis här tillsammans med Olga.
 
Nu ska jag, för att de däringa rutinerna ska funka; göra kväller. 
 
Go´natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0