...28/8

 
 
Roffe, Roffe..vem är väl som du? Trots gubbsjuka PMS-skämt mellan låtarna så lyckades du trollbinda publiken och han är ju så bra!!
Ett inte allt för dumt avslut på en sommar med mycket musik!?
 
Kvällsluften var kall och klar och jag kände lite sorg över att sommaren definitivt var slut! Vi gick omslutna av Augustimörkret, inte ens fullmånen sken över oss, mot ett avslut och en efterlängtad säng.
 
Vaknade upp till ledig dag och sedvanlig tvättstuga! Det där med att tvätta är ju på sätt och vis en ganska givande aktivitet!!
Iallafall är det trevligt när galgarna i garderoben inte gapar tomma och valfriheten är maximal.
 
Tog mig ner på stan, hittade INTE just de där skorna som jag vill ha, men egentligen inte vet hur de ser ut!! Träffade på, först Tesa och sedan Lena. Lena och jag tog oss en fika, småpratade lite om jobbet innan våra vägar skildes och jag fortsatte till Ica-Maxi.
 
Mer spännande än så var inte denna dag.. 
 
Gubben min är lite krasslig, men har nu i skrivandets stund vaknat till liv och håller mig sällskap här i köket.
 
 
Haré så bra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0